Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

La setmana que ve hi haurà més tasts en aquesta sala (del 17 al 20 de desembre)
Són dies de dinars i sopars de Nadal. També al restaurant solidari de Can Tàpera on, per tercer any consecutiu, alumnes de cuina de Mater preparen un menú degustació de sis plats.
Tot a punt a la cuina i els focs treballant de valent. Acaben els entrants i comencen amb els primers. D’aquí surten els sis plats per als comensals i que els estudiants de cuina preparen i emplaten. Una jornada diferent de la que estan acostumats.
Mater, l’organització d’atenció a persones amb discapacitat, fa tres edicions que hi participa. Els fa molt bé, als alumnes.
I els qui serveixen aquests plats d’alta gastronomia són futurs treballadors a bars i cafeteries de l’Associació Gira-Sol. Els enorgulleix servir en un espai com aquest i plats diferents.
Per a la Fundació Gira-Sol aquesta iniciativa ajuda a visibilitzar les persones que conviuen amb un trastorn de salut mental i els motiva amb la seva feina.
La setmana que ve hi haurà més tasts en aquesta sala. Dels dies 17 a 20 de desembre.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"