Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
La setmana que ve hi haurà més tasts en aquesta sala (del 17 al 20 de desembre)
Són dies de dinars i sopars de Nadal. També al restaurant solidari de Can Tàpera on, per tercer any consecutiu, alumnes de cuina de Mater preparen un menú degustació de sis plats.
Tot a punt a la cuina i els focs treballant de valent. Acaben els entrants i comencen amb els primers. D’aquí surten els sis plats per als comensals i que els estudiants de cuina preparen i emplaten. Una jornada diferent de la que estan acostumats.
Mater, l’organització d’atenció a persones amb discapacitat, fa tres edicions que hi participa. Els fa molt bé, als alumnes.
I els qui serveixen aquests plats d’alta gastronomia són futurs treballadors a bars i cafeteries de l’Associació Gira-Sol. Els enorgulleix servir en un espai com aquest i plats diferents.
Per a la Fundació Gira-Sol aquesta iniciativa ajuda a visibilitzar les persones que conviuen amb un trastorn de salut mental i els motiva amb la seva feina.
La setmana que ve hi haurà més tasts en aquesta sala. Dels dies 17 a 20 de desembre.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Teresa Comellas, de l'IES Josep Maria Quadrado de Ciutadella, ha tret un 9,878 i ha rebut, en companyia d'altres 19 alumnes, un reconeixement per part del Govern