Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
La vint-i-setena edició se celebrarà la setmana amb l'epicentre al Pati de la Misericòrdia, a Palma
Quatre companyies internacionals, quatre més de nacionals i més d’una desena de les Illes. Torna el Festival internacional de Teresetes de Mallorca i ho fa amb més companyies illenques que mai, com ara Sa Vorera des Tassó, que presenten la instal·lació Zooller, un espectacle amb regust molt reivindicatiu que podreu veure també avui al festival Cool Days d’Artà. El festival programa companyies grans i petites, d’aquí de fora de les Illes. Sempre amb l’objectiu d’oferir, diu la directora del festival, Aina Maria Gimeno, espectacles de qualitat i amb rerefons, més enllà dels aspectes únicament estètics.
El festival, que comença dilluns amb jornades formatives i també jornades per a professionals i sessions escolars s’obri al públic dijous amb aquest espectacle que arriba directament des del Canadà. És només un dels molts que podreu veure a Palma, amb l’epicentre d’activitats al Pati de la Misericòrdia, però també a molts de municipis de Mallorca.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals