El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El campionat absolut de tir amb arc en sala compta amb les dones operades de càncer de mama i que practiquen la disciplina
Aquest diumenge, s’ha celebrat un campionat de tir amb arc en sala, amb tota mena de categories. La més destacada ha estat la d’Arc i Salut, encapçalada per dones que han patit càncer de mama i a qui beneficia practicar aquest esport.
Manacor ha estat l’epicentre de la competició i les dones, de Mallorca i de Menorca, tenen destresa, seguretat, i han après amb aguantar l’arc amb el braç del cantó de pit operat. Guanyar és important, però l’ambient ho diu tot, i ser amb altres professionals, enorgulleix.
S’han donat cita més de 120 esportistes a la mateixa línia de tir. Per primera vegada, un campionat ha aplegat i inclòs tothom.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran