Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

Els museus de Madrid s'han vist obligats a tancar les seves portes
Més de 2.150 casos de coronavirus a Espanya i 50 morts, segons dades del ministeri de Sanitat. A més, segons passen els minuts, més actes multitudinaris es van cancel·lant per mor d’aquest COVID-19.
Els casos de contagi per coronavirus a Espanya segueixen augmentant, però també les mesures per frenar-lo. A més de la responsabilitat individual, el comitè d’avaluació i seguiment del coronavirus, que s’ha reunit aquest dimecres dematí, continua amb el paquet de mesures des de les institucions: entre elles, seguir evitant l’aglomeració de persones. Amb l’objectiu que el virus no es transmeti i, per tant, la reducció de nous casos.
Per mor d’evitar aquesta acumulació de persones, molts actes multitudinaris es van cancel·lant. Els museus de Madrid s’han vist obligats a tancar les seves portes. També han hagut de baixar temporalment el teló els grans musicals de la capital madrilenya: com el ‘Rey León‘ o ‘Anastasia‘. Actes com les Falles de València també n’han patit les conseqüències. La ciutat, consternada, i tots els actes festius cancel·lats. La imatge del dia sens dubte: la falla municipal de València amb mascareta. Entre els últims casos coneguts de positiu en coronavirus trobem el de l’expresidenta del congrés dels diputats, Ana Pastor, que, a més, en el seu compte de Twitter, també ha volgut llençar un missatge de tranquil·litat i aconsella seguir les indicacions dels professionals.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions