Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els dos dies de festival han reunit més de 40.000 persones per gaudir d'artistes com Anuel AA, María Becerra, Saiko o Bryant Myers
Èxit absolut del Reggeaton Beach Festival que s’ha celebrat aquest cap de setmana a Can Picafort. L’organització, satisfeta en superar els 40.000 assistents entre els dos dies.
Unes 20.000 persones han gaudit de la darrera jornada del festival, que arriba a la seva sisena edició consolidant-se com dels esdeveniments de música urbana i reggeaton més grans d’Espanya.
Enguany l’organització disposa de sonometries per controlar els nivells de so i, asseguren, compten amb tots els permisos pertinents. Els concerts han començat a les 15.00 hores i acabaran a les 00.00 hores per permetre el descans dels veïnats.
Els dos dies de festival han reunit més de 40.000 persones per gaudir d’artistes com Anuel AA, María Becerra, Saiko o Bryant Myers. Noms als que se sumen artistes locals, com Óscar Romero o Sergio Vicedo.
Enguany, com a novetat de darrera hora, l’organització ha modificat els horaris per retransmetre la final de l’Eurocopa de futbol entre Espanya i Anglaterra amb DJ en directe.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros