Pot sol·licitar la prova qualsevol persona resident que vengui de la península
A Menorca, han arribat els primers estudiants a passar el pont amb la família, i s’han començat a fer, també, les primeres 40 PCR. N’hi ha més de 200 de programades, i les tres UVAC de Menorca estan obertes a més peticions. La prova és gratuïta i pot sol·licitar-la qualsevol persona resident que vengui de la península. Excepcionalment i en contra del que ha establert la Conselleria de Salut, els metges UVAC de Menorca també diuen tenir recursos per atendre als que venguin d’una altra illa balear.
Els metges diuen, però, que un resultat negatiu en Covid no significa que es puguin passar per alt les recomanacions sanitàries.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració