Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
Sehyni, Ucraïna. Dones, nines i gent gran arriben fins aquí com poden: alguns en bus i d’altres, caminant. Ens expliquen que a un home li han hagut de fer reanimació cardiopulmonar després de 40 hores caminant.
Policies i militars armats per tot arreu. Es nota que és un país en guerra. L’ambient és hostil. I ells cerquen escapar-ne tot i estimar ca seva. Na Liana i la seva filla Valeria volen travessar la frontera i després arribar fins a Valladolid. Deixen aquí, diu, marit i germans que han de lluitar en aquest conflicte.
Just abans de travessar la frontera, ganivets i armes per terra. Tot un símbol. Els abandonen aquí perquè deixen la guerra enrere.
Ja a Polònia, tot són incerteses. I el trajecte contrari, d’entrada a Ucraïna, el fan camions i furgonetes carregats de material. La història es repeteix dia rere dia, com també els atacs indiscriminats que trastoquen milers de vides.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús
La colcada de Completes es farà en silenci i el primer ball de dimonis només sonarà, no hi haurà ballada