El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Mancor de la Vall ha acollit la primera cursa
Més de 300 nins i joves de fins a 17 anys han participat aquest dissabte a Mancor de la Vall en la primera de les curses infantils a la Serra de Tramuntana en una nova edició d’aquest circuit que organitza el Consell de Mallorca.
El calendari està format per 10 circuits no competitius on hi participaran més de 3.000 persones. Se celebren a diferents municipis de la Serra de Tramuntana i amb itineraris adaptats a totes les edats amb l’objectiu de fomentar l’esport i el respecte per la natura. Una activitat per fer en família que cada any reuneix més gent.
La pròxima cursa és el 8 de març a Calvià. I enguany s’hi estrena Deià.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades