A Mallorca s'ofereixen 726 places, a Eivissa 224, a Menorca 87 i a Formentera 33
Avui dissabte es fan els primers exàmens de les oposicions d’educació. Són a les 9 del dematí. S’ofereixen, al conjunt de l’arxipèlag més de 1.000 places docents… en concret 1.070, igual que l’any passat. Per illes, Mallorca en concentra la majoria, 726, 7 de cada 10. Segueix Eivissa, amb 224, Menorca amb 87 i Formentera amb 33. S’hi presenten més de 4.000 aspirants, molts fa mesos que només tenen temps per estudiar.
Hi ha nervis, manquen hores abans de la prova, i els qui han optat per repassar els apunts a les biblioteques ho fan en silenci, concentrats. Per a molts, no és la primera vegada que es presenten a l’examen. Demà esperen tenir més sort que en les convocatòries anteriors.
Enguany hi ha 1.070 places, 430 són per a primària, 460 per a secundària, 12 a les escoles oficials d’idiomes i 160 a FP. En total han d’estudiar 25 temes, per a alguns però, són massa i per això empren aquesta aplicació, que els indica quants n’haurien de saber, per tenir possibilitats d’aprovar.
A on més places s’ofereixen és a Mallorca: 726, a Eivissa 224, a Menorca 87 i a Formentera 33. Aquesta convocatòria de places per a docents és la segona que es celebra després de l’acord durant la legislatura passada per augmentar en més d’un 90 per cent, les feines fixes en el servei públic. Se’n preveuen 3 mil en tres anys.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes