Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Aquest diumenge és el Dia Internacional de la síndrome d'Asperger, i les diferents entitats en demanen més visibilitat
Més de 4.000 persones estan diagnosticades a les Balears amb la síndrome d’Asperger, o TEA, un trastorn del neurodesenvolupament que, en alguns casos, els dificulta la interacció social, o la comunicació no verbal.
Aquest diumenge és el Dia Internacional de la síndrome d’Asperger, i les diferents entitats en demanen més visibilitat, mitjans a les escoles i als llocs de feina, i també investigació. És més difícil fer-ne el diagnòstic a les dones, perquè tendeixen a emmascarar-ne els símptomes.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada