Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
Sunak i Starmer demanen el vot en aquestes eleccions generals
 
                             
                            Foto: Liam Mcburney / PA Wire / dpa
106El dia comença amb un tímid sol sobre Londres mentre als col·legis electorals s’acaben d’enllestir els darrers detalls. 45 milions de britànics estan cridats a les urnes. Alguns tenen molt clar el que votaran.
Els tabloides britànics es lleven la màscara i recolzen a les clares els seus partits preferits. Fins i tot The Sun, fent un símil amb l’Eurocopa, titula que és hora de canviar de líder.
Els candidats dels principals partits han estat molt matiners. L’actual primer ministre i candidat dels ‘tories’, Rishi Sunak ha votat avui matí acompanyat de la seva dona a North Yorkshire i ha demanat el vot via Twitter per evitar la”supermajoria” dels laboristes. El candidat del partit de centreesquerra, Keir Starmer, ha votat a Londres envoltat d’una gran expectació mediàtica i, també, via Twitter ha publicat un vídeo en el qual crida a passar pàgina de 14 anys de govern conservador. Les enquestes afirmen que Starmer podria obtenir més dels 418 escons que va aconseguir Tony Blair l’any 1997.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
