Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Els secretaris generals d'UGT i de CCOO demanen que es reconegui la seva tasca durant la pandèmia de la Covid-19
EUROPAPRESS
130Més de 60 persones s’han concentrat aquest dissabte a Palma, en una protesta convocada pels sindicats CCOO i UGT, per defensar els serveis públics.
D’aquesta manera, tant el secretari general d’UGT a Balears, Alejandro Texías, com la secretària d’Organització de CCOO a Balears, Catalina Ginard, presents en la protesta, han reconegut la tasca dels serveis públics, “tan essencials durant la pandèmia” de la COVID-19.
“És un reconeixement perquè ningú no s’oblidi d’ells i perquè no els toquin com ha passat anteriorment”, ha recalcat Texías.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears