Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El motiu principal a l'hora d'assolir aquesta nacionalitat ha estat per residència
Nova xifra rècord a les Balears, des del 2013, d’adquisicions de nacionalitat espanyola per part de residents d’origen estranger. Segons dades publicades per l’Institut Nacional d’Estadística, durant el 2023 se’n varen registrar 8.339 casos; això és gairebé un 40% més que l’any 2022. És una xifra quatre vegades més elevada que la registrada ara fa sis anys, en el 2017.
La majoria dels ciutadans d’origen estranger residents a les Illes que han aconseguit la nacionalitat espanyola durant tot l’any passat, procedeixen del Marroc, amb més de 2.300 casos. Els segueixen persones procedents de Colòmbia i Argentina.
El motiu principal a l’hora d’assolir aquesta nacionalitat ha estat per residència. Així mateix, les Illes Balears han estat, en el conjunt estatal, la vuitena comunitat autònoma amb més adquisicions de nacionalitat el 2023.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros