Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
A l'acte, hi han assistit tots els protagonistes de l'època
El primer Govern del Pacte de Progrés ha celebrat 25 anys. Ho ha fet amb una trobada en què han assistit unes 120 persones, entre les quals, tots els protagonistes polítics d’aquella època. No hi ha faltat qui va ser president, per primera vegada, entre el 1999 i el 2004. Francesc Antich, per motius de salut, no ha pujat a l’escenari, però sí que ha pronunciat una glosa des de la seva cadira.
Era 1999, quan la primera majoria d’esquerres arribava al govern balear i descavalcava, així, la dreta del poder. Així ho recordaren ahir els representants de les formacions d’aquell primer govern de progrés: el PSIB, el PSM, Esquerra Unida i Els Verds.
La jornada, a banda de reivindicar la gestió d’aquell govern i les polítiques que s’hi posaren en marxa, com l’ecotaxa i la protecció del medi ambient, també ha servit per reclamar la unió de l’esquerra com a alternativa a les polítiques actuals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural