Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Esgotat el pressupost que atorga el Govern per a tal fi
Fa poc més de dos mesos que es posà en marxa i ja s’ha esgotat tot el pressupost previst. Des de finals d’agost, més de mil persones s’han beneficiat de la subvenció que atorga el Govern per al desballestament de vehicles antics, de dos milions d’euros.
L’objectiu és retirar-ne el nombre més gran possible, ja que actualment el 45% de la flota de les Balears té més de quinze anys. És el cas d’en Michel, que ha acudit a donar de baixa el seu cotxe, pel qual rebrà dos mil euros.
Amb tot, es continuen atenent peticions per estricte ordre d’arribada. En aquest punt de desballestament, s’ha traduït en un 25% de vehicles més per esmicolar.
Els requisits per adherir-s’hi són: que el cotxe tengui més de deu anys d’antiguitat, que durant aquest temps hagi estat matriculat aquí, que el titular ho hagi estat almanco els darrers dotze mesos i que tengui passada la ITV.
Les ajudes són compatibles amb el Pla Move III, que atorga 7 .000 euros per la compra d’un cotxe elèctric. També aquesta convocatòria, dotada amb 9 milions d’euros, està a punt d’exhaurir-se.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata