Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els vesins han lamentat que no es posi solució a una problemàtica que afecta turistes i portmanyins
Platges amb bandera vermella i tancades al bany. És la imatge que aquest estiu s’ha repetit fins a vuit vegades a diferents platges de la badia de Portmany. Tancades per vessaments d’aigües residuals en el cas de Punta Xinxó i es Caló d’en Serral o de combustible en el cas de Punta Pinet.
Des de l’Ajuntament han explicat que ja s’ha renovat el contracte de sanejament que estava caducat fa sis anys i que permetrà les inversions necessàries en infraestructures per evitar que aquests fets, que s’han repetit des de fa anys, tornin a passar.
Els vesins han lamentat que no es posi solució a una problemàtica que afecta turistes i residents. Recorden que la badia de Portmany és una de les principals zones turístiques de l’illa.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte