Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Les mànegues antiincendis no estaven connectades a les canonades
El Museu Marítim de Mallorca a Palma no podrà reobrir abans d’estiu, com s’havia previst. Després d’haver tancat perquè no hi havia pla d’evacuació i no funcionava el sistema antiincendis, ara han detectat que les mànegues d’aigua no estaven connectades a les canonades.
La consellera de Cultura de Mallorca, Antònia Roca, lamenta la situació: “Fins i tot ha aparegut un informe de 2018 que ja deia que la pressió de les canonades no era suficient perquè les mànegues estiguin connectades”. Ara han començat els tràmits per estudiar la intervenció necessària. Fins que no s’executi l’obra, no es podrà reobrir, un fet que endarrereix mesos la reobertura de la seu ubicada a ses Voltes.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes