Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
En aquests moments hi ha 625 casos actius de la Covid-19 a la nostra comunitat
El nombre de persones hospitalitzades avui a les Balears ha augmentat, fins arribar a les 406 persones ara mateix. Només a Mallorca, per exemple, n’hi ha 16 més. Tot en un dia en què, a nivell general, tenim 625 persones que ara mateix estan malaltes, 17 manco que ahir. El motiu d’aquesta paradoxa el trobam en un mateix segment de la població: els que s’han hagut d’hospitalitzar viuen o fan feina a residències de gent gran.
5.023. És el nombre de persones a les quals el Govern ha fet proves els darrers dies per detectar si tenen coronavirus. Tenen un tret en comú: són usuaris i treballadors de residències de gent gran i centres per a persones amb discapacitat. Són els indrets amb més risc de contagi, i per tant, la conseqüència de més proves ha estat que avui hi hagi més persones hospitalitzades que ahir. Només a Mallorca, 16 més.
De fet, dels 625 pacients que ara mateix són actius, és a dir, que tenen la malaltia, més del 70 per cent són persones que viuen o fan feina a residències. De moment, el Govern ja ha testat els 20 centres de gent gran i els 6 per a persones amb discapacitat als quals hi havia sorgit qualque cas de contagi. A partir d’ara, les proves s’estendran a la resta.
Recordem que el passat 11 d’abril el Govern va intervenir dues residències de gent gran, Oasis i Domus Vi de Palma, per tal de controlar, medicar i en alguns casos hospitalitzar, les desenes de casos de contagis registrats.
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació