Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
"La meva filla m'ha telefonat de matinada perquè cauen bombes a prop de casa seva i tot tremola"
Més d’un centenar d’ucraïnesos varen assistir ahir capvespre a la missa per la pau oficiada pel bisbe d’Eivissa, Vicente Ribas, a la capella de Nostra Senyora de Lurdes a Santa Eulària. A la sortida es varen dirigir a la concentració convocada a les portes de l’ajuntament en rebuig a l’acte bèl·lic de Rússia contra el poble d’Ucraïna.
Després de cantar en dues ocasions l’himne del país, varen escoltar les paraules del sacerdot que s’encarrega d’atendre els cristians ucraïnesos a l’illa, qui va fer una crida a la pau.
El desconsol i la profunda preocupació era la nota predominant als rostres dels concentrats, explicaven que tenen allà familiars, que miren de sortir i de moment no poden, també que amics que estan allà els parlen d’allistar-se properament a l’excèrcit.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa