Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

"La meva filla m'ha telefonat de matinada perquè cauen bombes a prop de casa seva i tot tremola"
Més d’un centenar d’ucraïnesos varen assistir ahir capvespre a la missa per la pau oficiada pel bisbe d’Eivissa, Vicente Ribas, a la capella de Nostra Senyora de Lurdes a Santa Eulària. A la sortida es varen dirigir a la concentració convocada a les portes de l’ajuntament en rebuig a l’acte bèl·lic de Rússia contra el poble d’Ucraïna.
Després de cantar en dues ocasions l’himne del país, varen escoltar les paraules del sacerdot que s’encarrega d’atendre els cristians ucraïnesos a l’illa, qui va fer una crida a la pau.
El desconsol i la profunda preocupació era la nota predominant als rostres dels concentrats, explicaven que tenen allà familiars, que miren de sortir i de moment no poden, també que amics que estan allà els parlen d’allistar-se properament a l’excèrcit.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"