Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La tradició s'inicia al 1992 ideada pel pare Rafel Horrach
Més d’un centenar de persones van participar ahir d’una edició més del viacrucis vivent de Lloseta. Racons de tot el poble van tornar a ser l’escenari de les 15 estacions que narren la passió i mort de Jesucrist.
Pareix una estampa congelada dins el temps, però els seus personatges són ben actuals. Es tracta dels veïns de Lloseta, que aquest dissabte van fer el seu tradicional viacrucis vivent. Una representació que es remunta el 1992 i que inicià el pare Rafel Horrach.
És un recorregut de 15 estacions en què es representen diferents moments de la Passió de Crist. Més d’un centenar de persones entre veïnats i associacions del municipi que hi participen. N’hi ha que ho fan des que eren infants i n’hi ha que s’incorporen a la tradició. Això sí, sempre ha estat una data assenyalada dins el poble. Una expressió artística i de fe que obre les portes de la Setmana Santa a Lloseta.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat