Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
La demanda des de gener ha arribat a duplicar la dels mesos d'estiu, arribant als 90 usuaris setmanals
Càritas Eivissa ja té el rebost ple d’existències gràcies a la resposta ciutadana. El passat dimarts es va fer una crida a la solidaritat a les xarxes socials: el seu magatzem d’aliments estava alarmantment buit i les aproximadament 16 tones d’aliment que reben trimestralment de l’Estat es troben a una setmana de ser recepcionades.
En només dos dies una setantena de persones i empreses han col·laborat amb donacions d’aliments no peribles que ja superen en total una tona.
Des de Càritas asseguren que hi ha hagut un repunt de demanda des de gener, arribant a duplicar les xifres de necessitats de l’estiu.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic