Segons el portaveu insular de la formació ecosobiranista, Jaume Alzamora, el president del Consell, Llorenç Galmés, té ara "un problema" per justificar la proposta de la retirada del carril
Més per Mallorca confirma que el carril bus-VAO va implantar-se amb l’autorització de la DGT i critica que els populars menteixin amb l’objectiu de retirar-lo, després que el PP hagi anunciat aquest dilluns la “il·legalitat” del dit carril; la raó, segons el Partit Popular, és que “incompleix la normativa del Ministeri”. A més, els ecosobiranistes asseguren que les dades demostren que, des de la implantació del carril bus-VAO, hi ha menys accidents i menys contaminació.
“Les dades són favorables a la mesura: des de la seva implantació, hi ha menys sinistralitat i menys emissions de gasos; funciona i és una mesura bona per a tothom”, ha afirmat avui Jaume Alzamora. El portaveu de Més per Mallorca ha indicat també que Galmés té ara “un problema” per justificar la proposta de la retirada del carril bus-VAO.
Alzamora s’ha mostrat sorprès davant l’afirmació per part de l’Executiu insular pel fet que es disposa d’un informe que confirma la “il·legalitat” del bus-VAO: “Es tracta d’un informe que no expliquen d’on surt i que, per tant, fa que ens qüestionem la il·legalitat del carril”.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros