Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els ecosoberanistes destaquen la Llei de residus i l'ampliació del Parc Nacional de Cabrera
Acte de precampanya avui dissabte de MÉS per Mallorca. Els econacionalistes han fet balanç dels Acords pel Canvi en una trobada a Esporles i han exposat la feina feta aquesta legislatura. La formació ha establert també les bases de la campanya electoral.
MÉS per Mallorca ha exhibit satisfacció per les polítiques autonòmiques de la legislatura, així com, la Llei de residus o l’ampliació del Parc Nacional de Cabrera. També han subratllat la necessitat de continuar fent polítiques ecologistes a nivell autonòmic, insular i municipal. Entre les fites que destaquen hi ha l’impuls de l’Oficina Antidesnonaments de Palma, que ha ajudat més de 1.000 famílies que es trobaven en perill.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic