El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La passada legislatura se n'instal·laren una seixantena i, per exemple, a Campos i Llucmajor no en queda cap per mor d'actes vandàlics
Des de la rotonda de Son Catlar, a Campos, on des del 1937 fins al 1940 hi hagué un dels camps de concentració més grans i longeus de l’illa, Més per Campos i Més per Llucmajor han presentat les mocions que demà, dijous, i la setmana que ve presentaran a ambdós plens. L’objectiu: que es condemnin les actuacions vandàliques i es reposin els senyals que es van instal·lar la passada legislatura a les carreteres construïdes per presos republicans.
Concretament, a la carretera coneguda popularment com a “la dels presos”, que enllaça Campos i Llucmajor, hi havia una dotzena de senyals i ara no en queda cap. En total, la passada legislatura se n’instal·laren 60 a tota l’illa. Més també durà aquesta iniciativa al ple del Consell insular de Mallorca de febrer.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle