Apareix un cadàver a la platja de Son Moll, a Capdepera
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació

'Blas' donarà treva demà horabaixa deixant un cel un poc més destapat
Una imatge de Maira Alejandra on es pot veure l'arc de Sant Martí avui a Palma
15No fa net, ni molt manco. Després d’uns dies marcats per les plogudes abundants a totes les illes i d’acostar-nos als 400 litres acumulats a punts de la Serra de Tramuntana, la previsió pel cap de setmana és continuista. Això sí, amb alguns matisos.
Demà dissabte, ‘Blas‘ tornarà a apropar-se a les illes, el que ens deixarà alguns moments en què les plogudes poden tornar a ser intenses. Ara bé, sembla que a partir del capvespre obriríem un període de treva. En aquest punt, la baixa pressió deixarà d’influenciar-nos de manera directa i tendríem al davant unes hores amb més tranquil·litat i, fins i tot, d’algunes clarianes.
Aquesta situació de certa calma transitòria també ens acompanyaria les primeres hores del diumenge, però sembla que a partir de mitjan dematí (pot variar lleugerament segons el model consultat) ens arribaria un nou embossament d’aire fred en altura generant convergència de vent en superfície, ingredients que forçarien un nou episodi de precipitacions que, de cara a l’horabaixa, podria ser general i deixar-nos una segona meitat de diumenge clarament plujosa.
La inestabilitat es mantendria durant dilluns i, pareix que també, dimarts, però amb més plogudes i uns termòmetres que voldrien mantenir-nos dins un ambient d’hivern.
El cos sense vida ha aparegut amb una armilla salvavides i sense documentació
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
La investigació es va iniciar mesos enrere arran de la mort de 3 joves a Ciutadella
Jaime Martínez, batle de Palma: "Si fos per mi ja haurien entrat els buldòzers la setmana passada"