Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
La Distinció Especial del jurat fou per 'The last autumn', mentre que 'Midnight Traveler' s'emportà el Premi del Públic
Meseta, del director basc Juan Palacios, ha estat la pel·lícula guanyadora de la segona edició de Majordocs. El Festival de Cinema Documental es va clausurar anit passada amb l’entrega de premis. El jurat, format pel productor Jacques Bidou, la gestora cultural i fundadora de DOCMA Andrea Guzmán i la productora Marta Andreu, va distingir Meseta pel retrat que fa de l’Espanya rural que està desapareixent.
Una altra pel·lícula de temàtica similar, The last autumn, de la directora islandesa Yrsa Roca Fannberg guanyà la Distinció Especial del jurat. El Premi del Públic, patrocinat per IB3, va ser per Midnight Traveler, un retrat en primera persona i gravat únicament amb mòbil, sobre la fugida d’una família des de l’Afganistan fins a Europa.
Arranca la segona edició de Majordocs, el festival de documentals de Mallorca
Majordocs, gran aposta pel cinema documental de creació
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui