Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'objectiu és restaurar 300 metres de paret seca
Aproximadament 300 metres de paret seca es recuperaran del tram de Sant Patrici del camí d’en Kane. Aquesta paret s’havia fet malbé per la falta de manteniment.
L’associació Amics des Camí d’en Kane va començar a arreglar-la i, de fet, va completar la paret esquerra gràcies a la feina de voluntaris. Però per a la de la dreta han decidit contractar un paredador professional perquè el resultat sigui millor.
Es tracta d’una feina molt costosa, ja que hi ha pocs professionals que s’hi dediquin. Fer els primers 60 metres inicials suposa un cost de 3.600 euros. L’associació ha obert vies de pagament de micromecenatge perquè la gent pugui ajudar a finançar la recuperació d’aquest patrimoni.
Per als restants 240 metres, s’ha demanat ajuda a l’Ajuntament de Ferreries per poder finançar les feines.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general