Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
'No Plàstic' acull del 3 al 5 d'abril xerrades i tallers per conscienciar de que el nostre planeta s'ha de deixar net
Què podem fer per reduir el consum de plàstics? I per evitar-ne l’impacte a la nostra terra? Des d’avui i fins el divendres, l’hotel Melià Marina de Palma acull les Jornades ‘No Plàstic’, organitzades per Mallorca Universal. Uns dies on a través de xerrades amb experts, tallers amb els més petits i sobretot, molt d’art, es vol intentar ajudar a conscienciar de que el nostre planeta s’ha de deixar net.
“Ningú no em va avisar”… Així es lamenta una nina en veure tota la badia de Palma plena de plàstics. És una de les obres que completen l’exposició ‘No Plàstic’. Una mostra on han participat una cinquantena d’artistes residents a Mallorca i de diferents nacionalitats. Tots, amb la mateixa intenció: donar veu a una terra i uns animals que demanen ajuda.
Animals com una tortuga atrapada entre xarxes o una altra que no diferencia entre menjar i plàstic… Uns plàstics que pràcticament ens consumeixen… i consumeixen l’illa. Imatges que, pràctiment, no poden sortir de la retina.
L’exposició i totes les activitats de les I Jornades contra l’ús abusiu del plàstic seran a l’hotel Melià Marina de Palma fins divendres.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució