Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
'No Plàstic' acull del 3 al 5 d'abril xerrades i tallers per conscienciar de que el nostre planeta s'ha de deixar net
Què podem fer per reduir el consum de plàstics? I per evitar-ne l’impacte a la nostra terra? Des d’avui i fins el divendres, l’hotel Melià Marina de Palma acull les Jornades ‘No Plàstic’, organitzades per Mallorca Universal. Uns dies on a través de xerrades amb experts, tallers amb els més petits i sobretot, molt d’art, es vol intentar ajudar a conscienciar de que el nostre planeta s’ha de deixar net.
“Ningú no em va avisar”… Així es lamenta una nina en veure tota la badia de Palma plena de plàstics. És una de les obres que completen l’exposició ‘No Plàstic’. Una mostra on han participat una cinquantena d’artistes residents a Mallorca i de diferents nacionalitats. Tots, amb la mateixa intenció: donar veu a una terra i uns animals que demanen ajuda.
Animals com una tortuga atrapada entre xarxes o una altra que no diferencia entre menjar i plàstic… Uns plàstics que pràcticament ens consumeixen… i consumeixen l’illa. Imatges que, pràctiment, no poden sortir de la retina.
L’exposició i totes les activitats de les I Jornades contra l’ús abusiu del plàstic seran a l’hotel Melià Marina de Palma fins divendres.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
S'hi han instal·lat alumnes i mestres de Xipell, una escoleta del Bisbat que s'ha de reformar
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació