Desallotgen un hotel d’Alcúdia per un incendi a la sala de màquines
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis

La regata del Club Marítim ajuda també a dinamitzar l'activitat al port
49 embarcacions històriques i clàssiques procedents d’11 països diferents es poden veure exposades al moll de Llevant del port de Maó fins al 30 d’agost. Hi ha tripulacions de països com Irlanda, Alemanya, Regne Unit, Estats Units i Països Baixos, entre molts altres.
La Copa del Rei Repsol de Vaixells d’Època del Club Marítim permet que els ciutadans de Menorca i visitants puguin veure tot aquest llegat de vela i els treballs de conservació que s’hi han fet. El més antic és un vaixell que es diu Cariad, del 1896.
Alguns dels vaixells que es poden veure al port de Maó aquests dies superen els 23 metres d’eslora. La regata del Club Marítim ajuda també a dinamitzar els comerços i restaurants del port. Es tracta de l’edició número XXI de la copa de vaixells d’època.
Els turistes de l'establiment asseguren que no han sonat les alarmes contra incendis
S'ha detectat en un cavall de Maó. Es transmet per picada de moscard i pot afectar les persones
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió