Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Delegació de Govern ha xifrat en 650 els participants a la manifestació d'Eivissa, el mateix nombre que a Palma
Els autònoms d’Eivissa han sortit al carrer per demanar unes condicions de feina dignes. Amb el clam “Basta ja” 650 persones, segons Delegació de Govern, s’han manifestat pels carrers Eivissa per demanar millores i facilitats a l’hora d’exercir les seves professions, el mateix nombre que a Palma.
Demanen baixes dignes i permisos de maternitat adequats. Diuen que estan asfixiats pels impostos i la burocràcia i que cada cop és pitjor. Defensen que, sense autònoms, el petit comerç, l’ànima dels barris, es moriria.
A més, asseguren que ser autònom a Eivissa és molt més complicat perquè la feina està molt lligada a la temporada turística i els costos són més elevats per la insularitat i el preu dels lloguers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions