Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Junt amb els 14 migrants rescatats, viatjaven en una petita embarcació, que ha estat remolcada fins a la Colònia de Sant Jordi
Aquesta és l'embarcació en què viatjaven els 17 migrants, dels quals tres continuen desapareguts.
180Continua la recerca de les tres persones que van naufragar de la pastera que va ser localitzada aquest dilluns en aigües de Cabrera. Efectius de Salvament Marítim i de la Guàrdia Civil han rastrejat la zona durant tot el dia sense cap resultat:

Dels 14 migrants rescatats dilluns, només un roman ingressat a l’Hospital de Son Espases el qual encara es troba a l’UCI. Els altres dos que foren ingressats ja han estat donats d’alta.
Tots ells viatjaven en una petita embarcació, que ha estat remolcada fins a la Colònia de Sant Jordi. Ara romandran a la prefactura de la Policia a l’espera de la tramitació de l’expedient de devolució. I després quedaran en llibertat.
Migrants naufragats a Cabrera assenyalen que duien dies perduts sense rumb a la mar
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Els quiosquets denegats es tramiten com a concessions, no per la via d'autoritzacions