Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
El documental, que es projectarà a l'AMFF, retrata la convivència de 13 homes i la recerca d'una nova relació amb la seva masculinitat
 
                             
                            Miguel Eek sabia perfectacment què es trobaria quan va decidir retratar un dels taller que imparteix el terapeuta Rai Crespí. Ho sabia perquè ell mateix havia participat a un d’aquests tallers un any abans de plantar-se amb el seu equip de rodatge a una casa de camp ubicada a la Garrotxa, Catalunya. Allà, l’equip d’Eek va conviure durant 4 dies amb un grup de 13 homes que volien repensar la seva pròpia masculintat. La teràpia, filada a partir de la relació de cada un dels participants amb el seu pare, recerca un nou concepte de masculinitat. Tot aquest procés és recull a ‘La carga’. Un documental on els silencis i la nuesa de l’esperit dels participants, tots amb ferides diverses causades per la relació amb la seva masculnitat, posen l’espectador davant un mirall tan difícil i incòmode com necessari.
‘La carga’ és un dels projectes audiovisual que s’han programat en el marc de l’Atlàntida Mallorca Fim Fest. Serà a la secció de ‘Talent Balear’. La projecció serà el pròxim 25 de juliol a la sala Augusta, a Palma.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
