Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
El festival reuneix música, art i gastronomia i tancar les portes diumenge a mitjanit
El Pla de Mallorca acull aquest cap de setmana milers de persones àvides de gaudir de l’art i la música independent. És el MoboFest, se celebra a Sant Joan i enguany compleix tres anys en plena forma.
Feia claror i a Sant Joan encara coejava la mobylettada, però el Santuari de Consolació ja reunia molta de gent per sentir la música de Maria Jaume.
Júlia Colom, amb el seu estil inimitable, encisava els més menuts.
El MoboFest és música, i també és art.
La cita va reunir santjoaners, orgullosos de l’èxit del festival. A la cita, hi assistí públic arribat dels dos extrems de Mallorca: des d’Artà a Peguera, passant per Inca. Tothom ben satisfet.
Ja amb 3 escenaris, i amb músics consagrats com Joan Miquel Oliver, Janski i Billie The Vision and The Dancers, els organitzadors n’estan ben orgullosos.
El MoboFest viu avui el seu segon dia de concerts, a partir de les 6 i mitja de l’horabaixa i fins a la mitjanit.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores