Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
La Conselleria d'Educació ho atribueix a la millora de la formació del professorat i a "la incorporació d'innovacions pedagògiques a les aules"
Els tècnics d’Inspecció d’Educació del Govern mantenen una reunió amb els directors dels centres educatius d’Eivissa per avaluar els resultats acadèmics als centres escolars de primària i secundària. Inspecció d’Educació ha afirmat que “Eivissa ha millorat els resultats”. Atribueix la tendència positiva a la millora de la formació del professorat. També influeix ha especificat el cap d’Inspecció d’Educació, Antoni Arbós, “la incorporació d’innovacions pedagògiques a les aules”. Arbós assegura que la tendència a l’alça es notarà “encara més d’aquí a dos anys”.
Durant la roda de premsa, la delegada d’Educació a les Pitiüses, Margalida Ferrer, i el cap d’Inspecció d’Educació, Antoni Arbós, han exigit als empresaris del sector agropecuari i de l’hoteleria que incorporin a les seves plantilles treballadors amb titulacions per disminuir l’abandonament escolar. El 15% dels alumnes de les Pitiüses deixen els estudis i segons dades d’Educació continua sent un dels problemes més greus.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer General Riera de Palma
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari