El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Una mostra formada per més d'un centenar de peces, i completada per pintures, quaderns i escultures
El fang és imprescindible per entendre l’obra de Miquel Barceló. Va començar a experimentar-hi fa 30 anys i no ha aturat. “La ceràmica és un material sensible, ho recull tot’, diu el mallorquí.
Demà divendres, s’inaugura la retrospectiva més completa que s’ha fet fins ara a Barcelona sobre la ceràmica de Barceló. L’acull la Pedrera, un espai molt simbòlic per al mallorquí. “Vaig començar el meu diàleg amb Gaudí fa molts anys; quan feia feina a la capella de la Seu el meu veïnat era Gaudí, em passava més temps observant la seva obra que la capella buida que havia d’intervenir”, recorda.
La mostra la formen més d’un centenar de peces organitzades cronològicament. Des de les primeres màscares africanes del 94, fins a les obres més recents. Es complementen amb pintures, escultures i quadern relacionats amb les ceràmiques.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits