Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Els socialistes tornaran a anar en solitari després de no arribar a un acord per una llista unitària de les esquerres
168
El PSOE Menorca ha reunit la seva Comissió Executiva i el Comitè Insular per anunciar que Miquel Mariano és el candidat al Senat per Menorca per a les pròximes eleccions generals de 23 de juliol, una proposta que s’elevarà al Comitè Federal. Els socialistes tornaran a anar en solitari després de no arribar a un acord per una llista unitària de les esquerres.
Per part seva, Bàrbara Torrent i José Carbonell seran els suplents. Miquel Mariano ha explicat que “estam vivint un moment molt complicat en tots els àmbits, i crec que precisament és ara el moment de fer una passa endavant, decidida i compromesa”. En aquest sentit, ha afegit que “estic content per aquesta oportunitat perquè tenc moltes ganes d’aportar i de contruibir al fet que la dreta i l’extrema dreta no segueixi caminant”.
Miquel Mariano (1976) té experiència en l’àmbit educatiu, ja que és mestre de Música en un centre públic d’Educació Infantil i Primària de Menorca i és Llicenciat en Comunicació Audiovisual.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge