Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Retrata la vida a la comunitat de l'illa d'Itaparica, al Brasil
El documental ‘Misericòrdia’, del realitzador Xavier Marrades, ha estat el guanyador del Premi al Millor Curt de la segona edició del festival de fotografia documental Menorca Doc Fest. El film retrata, a través del somni dels seus habitants, la comunitat de l’illa d’Itaparica, situada a l’estat brasiler de Bahia.
Els membres del jurat han destacat que la pel·lícula aconsegueix mostrar-nos la realitat, el tarannà i les arrels més profundes d’aquesta societat. També s’ha fet una menció especial als documentals ‘On estaves tu?’, dirigit per la realitzadora Maria Trénor, i ‘Una revolta sense imatges’, de la cineasta catalana Pilar Monsell.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat