Demana la seva absolució mentre que la Fiscalia cerca afegir un segon càrrec de genocidi a la seva condemna actual
L’exlíder militar serbobosnià, Ratko Mladic, declara aquest dimecres davant el Tribunal Penal Internacional de la Haia en les vistes pels recursos d’apel·lació contra la sentència que el va condemnar a cadena perpètua, l’any 2017.
El criminal de guerra va ser condemnat per un càrrec de genocidi per la massacre de Srebrenica, en la qual van morir 8 mil persones.
Mladic demana la seva absolució, mentre que la Fiscalia cerca afegir un segon càrrec de genocidi a la seva condemna actual, l’únic càrrec pel qual va ser declarat “no culpable” en el judici en primera instància.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici