Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
SOS Posidònia Menorca duu a terme per sisè estiu consecutiu la campanya de conscienciació
Quan va néixer l’associació SOS Posidònia el 2018 eren unes vuit-centes les embarcacions que fondejaven a Menorca. Sis anys després aquest número és de mil dues-centes. Existeix un servei de vigilància que es cerciora que els fondejos no es produeixin damunt posidònia, però el seu torn acaba a les cinc del capvespre.
SOS Posidònia enregistra fondejos il·legals, els ensenya als infractors i si es neguen a moure l’embarcació adjunta aquest material a una denúncia. De tots els fondejos que comproven, un 20% són il·legals.
La zones més afectades són al sud de Menorca. També ha augmentat la presència d’embarcacions a les hores sense vigilància per la moda de veure la posta de sol des d’un vaixell.
A més de les rondes habituals, SOS Posidònia compta amb informadors que els avisen de possibles infraccions i fan una crida per trobar-ne a la zona de Ciutadella.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre