La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Excursions, fer torrents o passar el dia a Lluc han estat algunes de les opcions preferides
Aquest diumenge ha estat de baixes temperatures, però molts de mallorquins no han volgut quedar a ca seva i han poblat la serra de Tramuntana. Alguns d’excursió, d’altres a passejar o fer torrents, per exemple, però molt de moviment a un indret que és Patrimoni de la Humanitat.
Avui ha estat un dia de vent, niguls i baixes temperatures al nord de Mallorca, però no ha estat un dia desert. Més aviat el contrari. A Cúber la gent no aturava d’arribar per endinsar-se pels camins, mentre que al Gorg Blau el vent bufava fort. Tothom vol aprofitar la Serra.
Alguns han anat d’excursió pels embassaments, i d’altres han aprofitat més Lluc i el seu entorn. I d’altres esperaven veure neu, però no n’han trobada. Això sí, han pogut gaudir de l’espectacle de la natura.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte