Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Excursions, fer torrents o passar el dia a Lluc han estat algunes de les opcions preferides
Aquest diumenge ha estat de baixes temperatures, però molts de mallorquins no han volgut quedar a ca seva i han poblat la serra de Tramuntana. Alguns d’excursió, d’altres a passejar o fer torrents, per exemple, però molt de moviment a un indret que és Patrimoni de la Humanitat.
Avui ha estat un dia de vent, niguls i baixes temperatures al nord de Mallorca, però no ha estat un dia desert. Més aviat el contrari. A Cúber la gent no aturava d’arribar per endinsar-se pels camins, mentre que al Gorg Blau el vent bufava fort. Tothom vol aprofitar la Serra.
Alguns han anat d’excursió pels embassaments, i d’altres han aprofitat més Lluc i el seu entorn. I d’altres esperaven veure neu, però no n’han trobada. Això sí, han pogut gaudir de l’espectacle de la natura.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits