Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Es tracta de la tercera dimissió que hi ha al consistori, tot i que Morlà assegura que és un cas aïllat i no una crisi interna
La batlessa de Sant Lluís, Montse Morlà, ha explicat en una entrevista a IB3 que va ser l’agrupació d’electors Volem Sant Lluís qui va demanar la dimissió de la companya i regidora Llúvia Juncadella ‘per un cúmul de males gestions’. Es tracta de la tercera dimissió que pateix el consistori, tot i que Morlà assegura que es tracta d’un cas aïllat i no pas d’una crisi interna.
Juncadella va fer pública la seva dimissió aquest dimarts amb una carta en la qual carrega durament contra els seus companys de partit, a qui acusa de ‘miserables’ i d’haver fet acusacions falses contra la seva persona.
En una reunió d’urgència convocada ahir, Volem Sant Lluís va acordar que sigui Maite Martínez la nova regidora de Festes i Participació Ciutadana.
Escolta l’entrevista sencera aquí
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta