Va ser un dels impulsors de la teologia de l'alliberament i defensor dels drets dels indígenes a l'Amazònia
El bisbe espanyol Pere Casaldàliga morí ahir als 92 anys al Brasil on vivia des del 1968. Va ser un dels principals impulsors de la teologia de l’alliberament i defensor dels drets dels indígenes de l’Amazònia. El seu cos serà vetlat avui a la capella dels Claretians de Batatais, al suT-est del país, i a dues localitats més fins dimarts. Conegut com el bisbe del poble, de vida austera, el religiós català patia Parkinson i tenia un delicat estat de salut. La seva mort ha provocat una allau de mostres de condol a les xarxes socials, entre elles les dels expresidents brasilers Lula da Silva i Dilma Roussef.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda