Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Va ser membre fundador del grup musical Peor Imposible, un dels referents de la 'moguda mallorquina'
L’artista Antoni Socias ha mort als seus 60 anys aquesta matinada a Palma a causa d’un ictus.
Escriptor, pintor, escenògraf… Socias va ser membre fundador del grup musical Peor Imposible i va formar part de Diabéticas aceleradas amb Pep Noguera durant més de 10 anys. Director artístic de la cavalcada dels Reis Mags de Palma des del 2009, va fer diversitat de feines en l’àmbit estatal i internacional amb Toni Bestard (amb la pel·lícula ‘El perfecto desconocido’), Agustí Villaronga o amb Pedro Almodovar (en el film ‘Tacones lejanos’)
Socias va participar al programa d’IB3 Televisió ‘Punt de trobada’ amb Maria de la Pau Janer i es va encarregar del disseny artístic de ‘Vallterra, l’amo de Son Quint’. A més, va il·lustrar la zona pediàtrica de Son Espases amb Marga Somriu.
L’Ajuntament de Palma ha lamentat a través d’una nota pública la mort de Socias. EL batle, Antoni Noguera, ha assegurat que “la cavalcada, gràcies al seu talent, anava guanyant any rere any en frescor, qualitat artística, originalitat i música en viu”.
El Consell de Mallorca ha expressat també el seu pesar per la “inesperada mort” de Socias, que “ha passejat el nom de l’illa per tot el món amb el seu art”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles