Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
També va ser el propietari de la impremta i llibreria Ramon Lull, situada al carrer Major de Felanitx i actualment era membre de la Junta directiva del setmanari
225
Bartomeu Pou Jaume ha mort aquest dilluns. Va ser propietari i director del setmanari Felanitx durant més de cinquanta anys. També va ser el propietari de la impremta i llibreria Ramon Lull, situada al carrer Major de Felanitx. Pou era membre actualment de la Junta directiva del setmanari.
El setmanari Felanitx és una eina informativa i cultural amb uns precedents de més de 100 anys d’història que reflecteix el diferents períodes socials i polítics del nostre entorn més proper. El 2011, Bartomeu Pou després de jubilar-se, va decidir fer donació gratuïta del setmanari a l’Obra Cultural Balear per garantir-ne la continuïtat. Es constitueix específicament per això l’Associació Cultural Setmanari Felanitx, la finalitat principal de la qual és l’edició del setmanari. Des de llavors, sota la gestió d’aquesta associació, el periòdic ha continuat la seva trajectòria tot esforçant-se per continuar sent un mitjà de comunicació obert que alhora informa la ciutadania, es fa ressò de les seves reflexions i en recull les opinions.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte