L'infant es trobava ingressat a l'UCI pediàtrica de Son Espases en estat molt greu des de la seva hospitalització aquest dimarts
Imatge d'arxiu.
75El nin de 3 anys que s’ofegà, aquest passat dimarts, en una piscina comunitària de Santa Ponça, ha mort avui, dimecres, a l’Hospital Universitari Son Espases, on va ingressar en la Unitat de Vigilància Intensiva pediàtrica en estat molt greu. El seu pare, de 37 anys, i també víctima per ofegament, va morir el mateix dia dels fets abans d’arribar a l’hospital.
L’ofegament d’ambdues víctimes s’hauria produït quan el pare va intentar salvar la vida al seu fill després que l’infant caigués a la piscina. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació per esclarir els fets; de fet, la principal hipòtesi que tenen present és que la criatura va caure a l’aigua i el pare, que no sabia nedar, es va llançar al seu rescat.
Un veïnat dels apartaments va veure des de casa seva els dos cossos surant en la piscina i va telefonar, de manera immediata, als serveis d’emergència. Fins al lloc dels fets, s’hi van traslladar diverses ambulàncies del 061; els especialistes sanitaris van atendre el pare i el fill i, a continuació, els dugueren fins a Son Espases.
Al lloc de l’incident, s’hi van viure moments de molta pena per part de la família índia afectada per aquest trist succés.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues