La població a les Illes Balears, municipi a municipi
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
Les víctimes de l'accident eren cosins i varen davallar a un pou d'una finca familiar on varen inhalar gasos tòxics
92
El segon home intoxicat a Montuïri ha mort aquest diumenge després d’haver estat traslladat a l’Hospital Universitari de Son Espases.
Els dos homes van resultar intoxicats aquest dissabte mentre reparaven un pou de la finca d’un familiar. El succés va tenir lloc al voltant de les 08h. En el rescat dels dos homes, que eren cosins de 46 i 47 anys d’edat, respectivament, van participar els parcs de bombers de Manacor, Llucmajor i un sergent de guàrdia.
A l’espera de l’autòpsia, la Guàrdia Civil va confirmar que els fets van ocórrer quan un dels homes va baixar fins al pou, on hi havia filtracions de gasos d’una fossa sèptica.
Un d’ells va morir a l’acte, mentre que l’altre va ser traslladat per equips sanitaris del 061 a l’UCI de l’Hospital de Manacor. Malgrat això, aquest matí va ser traslladat a Son Espases, on finalment ha mort.
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte