Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

La Policia Local de Ciutadella investiga l'accident, en una zona limitada a 30 quilòmetres per hora
Imatge d'arxiu.
30L’home de 69 anys atropellat dimarts per un turisme quan caminava per una avinguda cèntrica de Ciutadella ha mort, segons han confirmat fonts sanitàries. Els fets van passar al carrer Jaume I el Conqueridor, al costat de la Murada d’Artrutx, quan la víctima creuava la via en una zona amb semàfor i va ser copejat per un vehicle, que el va desplaçar diversos metres.
A conseqüència de l’impacte, el vianant va quedar inconscient i va patir un traumatisme cranioencefàlic, tot i que els tècnics sanitaris desplaçats fins al lloc del sinistre van aconseguir estabilitzar-lo abans de traslladar-lo d’urgència a l’hospital Mateu Orfila de Maó. Finalment, no ha pogut superar la gravetat de les ferides.
La Policia Local de Ciutadella investiga l’accident, en aquesta zona limitada a 30 quilòmetres per hora.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13