Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
Durant els seus 10 anys de mandat va mediar a diversos conflictes internacionals, com la Guerra de les Malvines o la guerra entre l'Iraq i l'Iran
El diplomàtic peruà Javier Pérez de Cuéllar ha mort a Lima als 100 anys. Fins al moment, ha estat l’únic Secretari General de l’ONU llatinoamericà. Durant els seus 10 anys de mandat, va mediar a diversos conflictes internacionals, com a la “Guerra de les Malvines” entre l’Argentina i la Gran Bretanya o A la guerra entre l’Iraq i l’Iran, resolta el 1987. També va afavorir la pacificació de Centreamèrica als anys 80 i contribuir a la retirada de tropes soviètiques de l’Afganistan.
Al Perú, va disputar la presidència del país a Alberto Fujimori a les eleccions de 1995 i en les darreres dècades va ser ambaixador a França i ministre d’Exteriors. Pérez de Cuéllar serà enterrat avui a Lima amb honors de cap d’Estat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania