Primer de Maig marcat pel “No a la guerra” i el problema d’accés a l’habitatge
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Durant els seus 10 anys de mandat va mediar a diversos conflictes internacionals, com la Guerra de les Malvines o la guerra entre l'Iraq i l'Iran
El diplomàtic peruà Javier Pérez de Cuéllar ha mort a Lima als 100 anys. Fins al moment, ha estat l’únic Secretari General de l’ONU llatinoamericà. Durant els seus 10 anys de mandat, va mediar a diversos conflictes internacionals, com a la “Guerra de les Malvines” entre l’Argentina i la Gran Bretanya o A la guerra entre l’Iraq i l’Iran, resolta el 1987. També va afavorir la pacificació de Centreamèrica als anys 80 i contribuir a la retirada de tropes soviètiques de l’Afganistan.
Al Perú, va disputar la presidència del país a Alberto Fujimori a les eleccions de 1995 i en les darreres dècades va ser ambaixador a França i ministre d’Exteriors. Pérez de Cuéllar serà enterrat avui a Lima amb honors de cap d’Estat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²