Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

Quan han arribat els serveis d'emergències al lloc de l'accident, l'home es trobava en parada cardiorrespiratòria
Moment en què els serveis d'emergència i agents policials atenien l'home en el lloc del succés. / M.J.
49El treballador de 41 anys que ha resultat ferit aquest dimarts capvespre després de caure des d’un quart pis pel buit d’un ascensor en una obra al centre de Palma ha mort a Son Espases, segons ha informat l’Hospital.
L’incident ha ocorregut sobre les 15.40 hores en una obra al carrer Mà del Moro de Palma i quan han arribat els serveis d’emergències, l’home es trobava en parada cardiorrespiratòria.
Després d’aplicar-li maniobres de reanimació, ha estat traslladat en estat crític a l’hospital Son Espases amb una ambulància UVI mòbil, segons ha informat el 061, que ha activat l’anomenat “codi politrauma” per alertar per endavant al centre hospitalari de l’arribada del ferit.
La Conselleria de Treball ha enviat una nota per manifestar el seu condol i suport a la família del treballador. També ha explicat que “tècnics de Salut Laboral de la Conselleria han acudit al lloc de l’accident, tal i com determina el protocol, per tal d’iniciar una investigació en coordinació amb Inspecció de Treball”.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat