D’arreu del món fins a Mallorca per aprendre català
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull

Els serveis d'emergències no han aconseguit salvar-li la vida
Aquest diumenge s’ha viscut un moment tràgic a un restaurant del Port de Sóller. Un home ha mort després d’haver-se ofegat amb un tros de carn mentre menjava. Els fets han ocorregut a les tres del capvespre quan la víctima, de 82 anys i de nacionalitat alemanya, dinava amb la seva família. Davant els primers indicis d’ofegament, tot d’una s’ha donat l’avís d’alarma.
Fins allà s’han traslladat els serveis d’emergències del 061, que no han aconseguit salvar-li la vida. També ha hagut d’intervenir una psicòloga de l’112 després que la seva dona entràs en estat de xoc.
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
Amb un cost de 288.672 euros, se'n modernitzarà el sanejament des de la Consolació fins a l'altura de Sant Antoni Maria Claret